[掲示板に戻る] [一覧表示に戻る] [新着表示に戻る] [ツリー表示に戻る] []  [前画面に戻る]

☆babyxbaby TOP > ☆離 乳食レシピ > ゴックン期5〜6ヵ月 > モグモグ期7〜8ヵ月 > カミカミ期9〜11ヵ月 > パクパク期12〜18ヵ月 >キャラ弁レシピ

離乳食bbs レシピ・食材相談etc

- 記事No. 303 の全体表示です。返信フォームから返信出来ます。 -

【親記事】
Nike Shox R5 Women
Nike Shox R5 Women : 2014/10/23(Thu) 20:25 No.303
 HomePage
年齢:(未入力)

saya takut nak kenal awak. Lelaki biasa dan tak punya apa-apa.” Azril segera meminta diri.” jeritku padanya yang semakin menjauh. kiss I” Isaac tersenyum nakal sambil menghalakan pipinya ke RaniaCupp. I’ve loved you and always will.Citer lah.”dia buat muka puppyface pulak dh”kau niaku mana ade boyfriendKalau ade yang berkenan nanti aku cakapPromise” Syana walaupun kelihatan manjasocial dan peramahnamun hakikatnya dia tidak pernah bercintaBukan tidak ada yang memikatnamun tidak ada yang cukup menarik hatinyaDan bukan dia memilihnamun mungkin orang yang sesuai belum tibaDia menerima kenyataan hidupnya selama 21 tahun belum pernah merasa dicintai dan walaupun untuk mencintaihatinya belun terbuka untuk itu Dia gembira dengan cara hidupnya sekaranghappy go lucky bersama teman-temannyaNamun kadang-kadang kesunyian datang menerpa apabila rakan-rakan semua berdating meninggalkan dia seorang di hostel Syana dan Adrea duduk di bangku belakang sekali kerana terlewat sampaiNamun selewat-lewat dia dan Adreatak disangka Prof Maria masuk lewat pada hari ituTiba-tiba Syana terdengar suara seseorang menyanyi perlahandia mencari gerangan orangnyaRupanya orang yang duduk dihadapan SyanaSyana cuba melihat gerangan orangnya’Macam tak pernah nampak je dia ni’getus hati SyanaTiba-tiba Prof Maria masukSepanjang kuliah selama 2 jam itu dia tak dapat menumpukan perhatian Sebaik sahaja kuliah tamat semua pelajar ingin segera beredarSyana ingin segera menegur lelaki itu namun dia terlebih dahulu angkat kakiSyana cuba untuk mengejar lelaki itu namun orang yang ramai membuatkan dia gagal mengejar lelaki ituDia merasa sangat kecewaNamun dia kembali beristighfarMungkin bukan rezekinya”Oi minahkau apasal tinggalkan aku tadi”Adrea menyergah dengan sikap brutalnya”Hehe.Jejaka idaman Malaya tu…”Adrea kepoh bertanya. Tapi untuk masalah ini ia masih bisa maklum.3. [返信]
[修正]
[削除]


返信フォーム
お名前
タイトル
メッセージ
URL
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色
年齢  
クッキー クッキー情報を記録しない
プレビュー 投稿を確認する
投稿後このスレッドに戻る

修正・削除
NO: PASS:

[標準/一覧/新着/ツリー]  []